Monday, June 14, 2010

Ikan Bakar Dan Kuncu-kuncunya


Terkenang-kenang kesegaran dan kemanisan isi ikan, ketam dan sotong di Kota Kinabalu. Memang sedap dengan harga yang sangat murah. Sila tutup keyboard anda kerana air liur hampir menitik. Hehehe

8 comments:

yellow said...

2 bulan tak dapat menikmati semua ni..... sob2

Rumah Kuning said...

atie,
allergic ke? hehehe.
jom kita gi cari. tapi yg bakar susah nak jumpa kat sini. yg goreng byk.

echah_syed said...

om nom nom...! ^.^

rumah kuning said...

combi,
sedappp. kat tepi gerai ikan bakar tu ada org jual air kelapa. Ada satu mlm tu, kitorg minum dua jug air kelapa.

HappyIrfa said...

memang hampir menitik pun..
lama tak singgah sini

ummu said...

salam Cikgu
sedapnya ketam tu..tapi saya pun dah lama tak makan.masakkan untuk anak2 je...

rumah kuning said...

happyirfa,
cicah dgn air asam...memang sangat mengancam.

ummu,
nampaknya esok kena cari ketam. hehehe

yellow said...

pendek kata, allergic la kot... hahaha..