Monday, November 22, 2010

Cuti Bagi Seorang Guru

Adik-adik, kakak-kakak,
10 Zulhijjah dah lepas meninggalkan kita.
11, 12 dan 13 Zulhijjah pun dah meninggalkan kita.
Jadi, kita kena tunggu tahun depan le pulak untuk berkorban. Maksud makcik korban binatang al an'am. Kalau korban benda lain, tiap masa, tiap hari pun boleh korban. Hehehe
Pejabat di Kelantan ni pun telah dibuka mulai kelmarin.
Kelmarin jugak, saya dah pergi sekolah. Menunggu pengawas SPM melawat pusat.
Sambil-sambil tu, menanda kertas form 4 yg masih belum siap-siap.
Hari ni InsyaAllah saya akan menyambung kerja menanda secara gila-gila.
Opss...gila-gila = bersungguh-sungguh, bukannya sewel atau sakit otak.
Apa tak gilanya... 25 Nov mesti key in markah. 3 1/2 bundle lagi masih belum siap.



kawan-kawan, sila datang bertugas sepanjang SPM nanti ya. Jadual dah ambil kan?
Rancangan tahunan ???? mesti siap sebelum 23 Dis.
Kat mana saya letak jadual kelas tambahan saya?
23 Nov.... berapa hari lagi ya?????
Sekian, Doakan semoga saya sempat siap menanda sebelum 25 Nov.
Lalalala Syoknya cuti........

2 comments:

pB said...

moga berjayaaaaaaaa

rumah kuning said...

pb,
terima kasihhhh