Tuesday, February 19, 2013

Selasa 19 Feb

Assalamualaikum.
Harini saya ada temujanji di HUSM. Masa sampai hanya ada seorang ibu bersama seorang anak. Masa tu kaunter belum beroperasi. Kemudian orang semakin ramai dan ramai. Bila kaunter dibuka, maka orang ramai pun menyerbu termasuklah saya. Pekerja di kaunter minta supaya orangramai beratur utk dapatkan no giliran. Dan katanya lagi : Orang yang awal dok kat depan. Tapi.... takde sapa yang ikut arahan. Patutnya makcik dapat no 2 tapi kerana ramai yg berebut, makcik pun berundur ke belakang. Tak kuasalah..... Apapun, harini cepat je makcik dapat jumpa Dr. Dalam pukul 11 lebih dah selesai ambil ubat dan dalam  pukul 11.30  makcik dah terpacak di sekolah. Alhamdulillah.

7 comments:

pB said...

Rasonya esok luso pB keno gie PPUM nie ....
Malah nyorrrr nok braturrr.....

Imagine nung'gu di tempat nung'gu tu pun doh raso putuh angin. Tu tok gie lagi tu ...

Harap lonni sistem di PPUM tu molek doh dari dulu

Irfa said...

emm kena cuti sehari kalau ada urusan dgn spital kjaan

kak..saya ada hantar emel ;)

Rumah Kuning said...

pB,
ikut ati meme malah nak gi tapi bila ingat ubat2 tu perlu dimkn seumur hidup. kena gi jugaklah. boleh dpt free. hehe

irfa,
sayang nak guna cuti (CRK) maklumlah 7 hari je sethn.
kejap nk check email.

Marya Yusof said...

As salam RK,

Haishhh... paling tak suka org potong Q & terpaksa lama menunggu...

Rumah Kuning said...

marya,
orang yang taknak ikut peraturan ada dimana2. redha je lah.

Maziati Mazlan said...

Tungku kan je org tak dgr ckp tu ngan iron!!! Mihmihmih.....

rumah kuning said...

atie,
elok le tu. nanti glemer seantero m'sia. hehehe