Saturday, June 22, 2013

Tidur Mati

Masih lagi ada sedikit kecelaruan dalam bab tidur dan beberapa perkara lain. Minggu lepas, pernah terjaga jam 7.30 pagi. Apa lagi,makcik  terus lompat kijang  dan lari pecut untuk sampai ke sekolah secepat mungkin. Masa tu bunyi  jam loceng  macam bunyi mak dodoikan anak je. Lagi sedap tidur. Padahal....kuatnya bunyi tu.
Kelmarin ada hari keluarga di Pantai Seri Tujuh. Hari ni bersambung dengan LDP di tempat yang sama. Makcik tumpang kawan je. Tak reti nak pergi sendiri sebenarnya. Hehehe sungguh memalukan. Nama je orang Kelantan. Apa nak buat, itu antara salah satu kekurangan makcik. Susah dan tak ingat jalan. Hari ni cadangnya nak cuba  drive sendiri. Jadi malam tadi, makcik mintak en suami  isikan angin cik putih. Nak tumpangkan kawan-kawan kononnya. Tapi, masa tulah baru dia perasan rupanya cukai jalan cik putih dah mati.  Dah hampir seminggu rupanya makcik berulang alik ke sekolah dengan cukai jalan yang mati tuh. Maka, niat terpaksa dibatalkan. Dan pagi tadi sekali lagi makcik sesedap je  bersandar, berfb menumpang kawan.

2 comments:

Dayana Bahar said...

Biasalah.. Bz memanjang je... Time relaks relaks memanjang.. Hehe

Rumah Kuning said...

Dayana Bahar, takdelah bz sgt. Biasa2 je.hehe