Saturday, February 6, 2010

Saayang Awak

Time gotong royong, ramai yang "culah", "ngelat, dan yang sewaktu dengannya. Murid-murid yang betul-betul baik sahaja yang tinggal untuk bergotong-royong membersih dan menceriakan bilik darjah masing-masing. Terima kasih dan tahniah kepada murid-murid yang ringan tulang berhempas pulas memerah tenaga membersih dan menceriakan kelas kita pagi tadi. Saaayang awak......

8 comments:

pak long said...

SALAM BUAT UMAH KUNING..
lama kawey tok dengar perkataan "culah".....
senyum semace

cikgu_math said...

girls okey jugak...
kalau sekolah CM... kut-kut tinggal cikgu jer... sbb tu kalau nak gotong royong kelas, buat terus lepas sekolah!

TokNabe said...

Budak2 yg dah besar senang sikit..cuma arahkan aje diorang buatkan kerja. kalau budak2 kecik...cikgu2nya je yg terpaksa lebih kerja.

rumah kuning said...

pak long,
sekali sekala wat tubik loghat kita.baru jeliro...

cikgu_math,
dalam yg malas2 tu, ada jugak yg rajin. sampai dinding2 pun dia lap.

toknabe,
budak besar, kena arah dan tunggu. kalau tak, dengan penyapu2 hilang. hehehe

Kujie said...

tinggal budak2 baik je... dgn cikgu2 baik..hehehe

rumah kuning said...

kujie,
atau yg tak sempat nak lari. hehehe

echah_syed said...

budak baik mcm combi... :p

*dulu masa sekolah laa.

rumah kuning said...

combi,
boleh caya ke? nanti saya tanya Tn. Syed di sebelah.hehehe