Tuesday, June 26, 2012

Penakut Dari Dulu Sampai Sekarang

1. Hari ni rombongan pemantau dari JPN datang SMK Panji. Pagi pagi lagi dah sampai.  Macam biasa le makcik ni allergic bab pantau memantau nih. Terus jiwa makcik jadi kecik walaupun body besar. Hehehe Nasib baik mereka tak masuk masa makcik tengah mengajar.  Syukur......

2. Tengah tengok kiri kanan, kiri kanan dengan kereta berderet tepi jalan, tiba-tiba ada pemandu berjiwa cemerlang gemilang bagi isyarat  aka bagi laluan supaya kita dapat keluar atau masuk, oh seronoknya. Rasa nak angkat tangan 10 minit tanda terima kasih. Semoga mereka mendapat ganjaran yang setimpal kerana  kebaikan budi pekerti itu.

5 comments:

SHAHZEE said...

salam.RK ckgu ye?dulu sy pnh jd gstt n masa pemantauan sy mmg gigil2 mgeletar 1 bdn hehe

rumah kuning said...

shahzee,
hehehe rk dah berbelas th jadi cikgu pun masih pucat bila ada orang nak tengok kita ngajar.

rumah kuning said...

shahzee,
hehehe rk dah berbelas th jadi cikgu pun masih pucat bila ada orang nak tengok kita ngajar.

Marya Yusof said...

As salam RK,

Kalau sy jgn kan org tgk kite buat kerja, tgk saya berjalan pun jd tak tentu hala...hik3 :))

rumah kuning said...

Marya,
Kalau macam ni takde le peluang nak jadi model.hehe