Thursday, September 13, 2012

Dia Dah Tinggalkan Kita

Hari ni ada potluck di bilik periksa. Seronok makan-makan tapi yang tak bestnya, harini hari terakhir dapat bersama-sama seorang sahabat sebilik yg dapat bertukar ke SMK Zainab 1. Dah lama bersama di bilik periksa, susah senang, suka duka, dah rasa macam adik beradik. Dalam berpeluk cium tu, boleh saya cakap " gi kejap je lah ke  zainab tuh, pastu mari sini semula deh" Uwaaa.... Tapi kita sedia maklum  setiap pertemuan, ada perpisahan. Ada yang sementara dan ada yang selamanya.

 Antara yang terhidang. Menu utama nasi dagang tapi takde pulak dlm gambar.

 Ketinggian ikut langsir?


Zun, semoga berbahagia di tempat baru.

3 comments:

SHAHZEE said...

xpe..jauh dimata dekat dihati..zaman kan dah canggih skrg ni

Irfa said...

mmg sedih nak berpisah bila dah rapat sgt.saya pun ada jugak yg sorang nak tukar dept mggu depan

Rumah Kuning said...

shahzee,
betul tu. tiap hari boleh berhubung


irfa,
apa nak buat... apa pun, semoga perpisahan ini tidak memutuskan silaturrahim.