Tuesday, September 4, 2012

Ubat Oh Ubat. Kenapa Tak Sedap

Hari ni ada temu janji dgn Dr di HUSM. Dalam hati, malasnya hanya Allah yang tahu.. Tapi terpaksa jugak pergi bila mengingatkan ubat yang mesti dimakan setiap hari. Takkan nak  beli  di farmasi. Bukan murah... Yang buat saya sedikit seronok, hari ni saya jumpa dengan Dr Melayu. Dah lama saya tak nampak kelibat mereka. Dan hari ini dgn  selamba je saya cakap dgn doktor tu yang saya selalu ponteng makan ubat. Hehehe. Memang betul. Buat apa nak tipu.

4 comments:

ZieMarziah said...

RK x shat ke?

pB said...

bakpo pulok nie ..??

Rumah Kuning said...

shahzee, pB,
masalah lama. la ni kena mkn ubat seumur hidup

Ibuhani said...

RK.....jgn tinggalkan takut nnti memudaratkan. Rajin2 makan ubat ye.....sekurang2 nya ia mengurangkn sakit. Smoga kesihatannya pulih ye.....