Sunday, April 28, 2013

Berita Baik

Mokcik nak royat bui ko adik kakak. Semo keda mah erea kota baru la ni, penuh pena ngan ore nak beli mah. Tanggung la makcik nih. Keda mah, mestila ore gi nak beli mah. Ho la...rama nyo ore po nak ambik bare pree. Nak masuk dekat pun payah sebab ore rama do'ah. Saing ambo royat, lo ni, mah turun rega, murah banding denge sebelum-sebelum nih. Tu yang ore gi kerumun tak kaba ingat tuh. Kalau ada pitis, makcik pun rasa nak jugak. Beli mah ni utung. Kalu ka'ak deppan ari, buleh gada. Taksir gada, bulih jual. Bulih pitih selaluh. Kalu tanah, lambat jugak nak buleh jual..Ko guano? Sapo-sapo hak minat mah tuh, sleke lah gi mana-mana keda mah. Beli sorat dua.  Tapi jange paka. Bahayo.

4 comments:

MystoryPic said...

yee memang betul... kak, kawan2 saya kat KL semua serbu kedai emas.... saya tak dok pitih weii... nok serbu etek. Buat tok reti jah ni.. tengok org masuk kedai emas, kita tengok saja jah

pB said...

berapo lonni ??

Rumah Kuning said...

MystoryPic,
Ambo pun gitu jugak. Dengar je demo gi beli mah.

pB,
Meme murah tp ambo tk ingat dah berapo rega.

Irfa said...

dgr je kaba mah turun
tp xbeli pun.hahhaa