Monday, April 6, 2009

Perkara yang saya tidak suka

Hari ini saya dicerap oleh Guru Cemerlang (GC)
Sebelumnya memang agak tidak seronok.
Bukan apa, malu bila ada orang perhatikan kita mengajar.
Apa pun, saya redah je
Lepas tu, sangat lega.....

12 comments:

Fly said...

salam bro, Alhamdulilah dah lega.

Samalah macam aku bro, x suka bila ngajar ada orang perhatikan.

Anyway semoga apa yang dirancang berjalan dengan sebaik-baiknya

cikgu panji said...

t kasih singgah blog cp.

Kujie said...

salam cikgu...kita yg jalan ni..kalau perasan ada org dok perati pun ,tempo dh lari...

hehehe...syukur selesai juga

pija5120 said...

betul tu...
kdg2 orang lalu tepi kelas pun saya senyap skjp...

cikgu panji said...

kujie,
kita kan pemalu. hehehe

pija,
40 minit org dok perati, lagi tak syok.

en_me said...

ammvoiii cikgu ittewww.. pemalu ghupernyerr.. ehehe

atie said...

saya pun kena santau gek cp. adeeeehh.....

Halezza Ibrahim said...

Takpe...tak lama lagi awak plak GC..hehhee

cikgu panji said...

en_me,
memang i pemalu. gelak tak ingat....

cikgu panji said...

atie,
kalau kena santau bahaya.hehehe

hehalezza,
rhupe saya nak jadi gc. sangat le tidak layak.

Nik Zulina said...

GC Pendidikan Islam ke ?? Sape dia? Molek benarlah tu..apply GC selalula..

cikgu panji said...

na,
GC matematik le.