Thursday, October 27, 2011

Say No To

KeTaT
JaRaNg
SiNgKaT


Boleh??? Boleh atau tidak, mesti boleh. Wajib boleh. Tolong kesiankan diri sendiri. Susah di dunia, InsyaAllah ada yang simpati, ada yang menolong. Tapi siksa di akhirat, sapa nak tolong? Siapa boleh tolong? Silap-silap haribulan ngan mak bapak suami sekali masuk neraka kerana dosa kita. Kesian kan.... Padahal ketat, jarang dan singkat tu tak menyumbang pun kepada kecantikan atau keayuan kita kalaulah kita pakai semua tu untuk tujuan tersebut.

Dah pakai macam tu, tutup-tutup muka, nyorok belakang tiang pulak. Why? Malu rupanya. Yang ada di kiri kanan tu, tak malu? Ishhhh.... Yang langsung tak malu pun ada jugak.

Sekian sahaja tazkirah lepas Zuhur hari ini. Wassalam.

3 comments:

HappyIrfa said...

ketat..tak
jarang..ada tapi jarang la(ketika hilang kain dalam)
singkat..tidak
hehe

rumah kuning said...

HappyIrfa,
hilang kain dalam? hehehe

HappyIrfa said...

ada selai je yg selesa..tu yg duk ulang pakai pun..salah letak hilang la dia.hehe