Tuesday, November 1, 2011

Macam Nak Lepas Perasaan

nak tulis/cakap macam-macam.
tapi .....


huhhh pening!!!


semua orang ada alami situasi tak seronok begini. awak pun cik bedah kan? sebagai insan yg lemah, berdoa je lah semoga dicampakkan ketenangan ke dlm jiwa kita. Tak perlu memburukkan lagi keadaan dgn kata-kata atau perbuatan yang boleh mengurangkan markah kita di sisi tuhan.


makcik dok di husm ni.
macam biasa ada temu janji.

6 comments:

aman_arab said...

standard la tu...bila ada rasa marah, kecewa dan sebagainya..barula betoi manusia..kalau takdak perasaan tu..tu dah kategori bukan manusia dah tu..

HappyIrfa said...

biasa la tu.
ada hari okey.
ada hari ko..

hari ni sy okey..last week ko

Yellow said...

c.su,

mungkin kena berjalan2 lagi dimusim cuti sekolah ni... or mungkin lebih gembira kalau dapat belanja pn yellow sekeluarga di SHAM raya nanti?? tidak pon... mungkin makan colek beramai2 boleh menenangkan jiwa.... tak lama je lagi... 3 hari je lagi.... :)


saya, baru je lepas K.O... sekarang Insyaallah... da OK hihihi

rumah kuning said...

aman_arab,
betul betul betul. hehe.
t kasih singgah rumah kuning.

rumah kuning said...

happyirfa,
ada orang, bila tak mkn ubat pun jadi tak ok.apa pun,Semoga kita sentiasa tenang.

rumah kuning said...

yellow,
berjalan? Nakkkk..... ini antara penyebab warga r.kuning menjadi ok. bila blk kb?