Wednesday, November 2, 2011

Ku Tak Tahan Dengan Godaannya

Petang tadi saya terima satu bungkusan dari ibu anggun kepada tiga orang anak. Kak jie, terima kasih banyak-banyak. Comel macaron tu....tak sabar nak makan. Sebelum simpan di dalam peti sejuk seperti yang disarankan, kami dah ngap sorang satu. Hehehe. Sebenarnya saya dah ikuti blog HIDUP BIAR SEDAP sejak 2007 kalau tak silap. Masa tu kak jie masih guna blogspot. Macam-macam saya belajar dan ambik dari blognya. Patutnya saya yang bagi hadiah kepadanya selaku cikgu saya. Tapi dah jadi terbalik. Cikgu yang belanja sakan kepada anak murid. Sekali lagi kak jie, terima kasih banyak-banyak. Semoga dimurahkan lagi rezeki dan sentiasa di dalam keberkatan dan keredhaan Allah swt.


Ini dia macaron comel yang membuatkan kami sekeluarga tak tahan dgn godaannya.

5 comments:

Yellow said...

waaa...... nak jugak!!!!! sedap tuh!!!

pB said...

kalau tak manis sangat , memang sedap

Rumah Kuning said...

yellow,
nanti kita simpan sikit.

pB,
yg ni sedaaap. TQ kpd k jie.

Kujie said...

sama-sama

ilham datang dari Allah, suruh saya sampaikan rezeki ini utk cikgu...hehehe

moga persahabatan sentiasa manis,

rumah kuning said...

kujie,
sekali lagi t kasih byk2. begitu juga harapan saya. semoga persahabatan ini sentiasa manis.