Tuesday, February 7, 2012

Baju Saya Saiz S

Baru balik dari rumah seseorang.
Ada meeting kat sana.
Rumahnya...fuhh  besar, luas, simple, comel....gabungan semua tu lah
Dengan kata lain, memang wowww ..... menarik tertarik.
Balik-balik  rumah,
Terus nampak berkulat, kelabu, berdebu, Entah apa-apalah
Rasa nak cat baru,  perabut baru, langsir baru....semua nak baru.
Hehehe
Macam tak bersyukur je.
Tak baik kan?
OK...OK
Syukur dengan apa yang ada.
Syukur sangat-sangat.


Dan mesti sedar
ukur baju di badan sendiri..

8 comments:

QueeN TerataI said...

kalau nk ikutkan org mmg semua kita nak.. tp ikutlah kemampuankan.. :) nk yg baru boleh tp kena juga ikut kemampuan...

Munnafendy said...

kalau jadi pmangkin semangat boleh kan? 'makan byk2' utk dapatkan 'size m'

Ibuhani said...

hehehe....betul tu kena ukur baju sendiri tp boleh dpt jugak kalau perbaharui sedikit2 ikut kemampuan jugaklah.....k.ani pun saiz S jugak :)))

rumah kuning said...

Queen Teratai,
betul tu. kena ikut kemampuan dan keperluan jugak.

rumah kuning said...

Munnafendy,
Dlm maksud yg tersirat tu.Hehehe
"mkn byk2 utk dpt saiz M"

rumah kuning said...

ibuhani,
Takpe, kita bersyukur dgn saiz s kita.

Hanis Azla said...

ukur baju di badan sendiri.. mmg sgt perlu.. dan bersyukur itu sangat perlu.. salam kenal ye..

rumah kuning said...

hanis azla,
terima ksih.