Wednesday, May 16, 2012

Hari Ni 16 Mei

 
Macam tahun-tahun lepas juga, ada ucapan, main-main kat padang, persembahan kat dewan, makan-makan yang macam-macam dan semestinya posing sana posing sini. Tahun ni cikgu-cikgu SMK Panji pakai batik sekolah baru. Siap ada bau kedai lagi.  Ada yang baru jahit malam tadi, ada yang baru siap kelmarin. Yang pastinya, ramai pakai baju baru yang belum dibasuh termasuklah makcik. Makcik hanya sempat basuh tudung yang merah menyala tu je.


Senyummm....
Selamat Hari Guru

10 comments:

Kujie said...

comelnya cikguuuu.... mcm deretan MIss World

Selamat mendidik dan semoga diberkati Allah dunia akhirat

Marya Yusof said...

As salam RK,

Happy Teacher's Day! Merah makngah! Tp cantiklah baju batik tu :))

Lama tak pkai batik sejak bercuti pjg ni...hik3 :))

echah_syed said...

HAPPY TEACHERS DAY cikgu ;)

merah itu semangat...i like!

Ibuhani said...

Selamat hari guru......smoga jasanya diberkati Allah SWT dunia akhirat.

Rumah Kuning said...

kujie,
t kasih.
miss panji pun tak lepas. hehehe

Rumah Kuning said...

marya,
batik ni selesa dipakai tapi bab menggosoknya yg tak best.

Rumah Kuning said...

echah_syed,
semangat ke garang? yang pasti, nampak ceria.

Rumah Kuning said...

ibuhani,
Terima kasih kak. begitulah hendaknya.

Lynn said...

Selamat Hari Guru...cantik baju batik ye..lembu kejar tak?hehe

rumah kuning said...

lynn,
t kasih. rasanya lembu takut kat kitorang. hehehe