Tuesday, December 4, 2012

Rupa Tiada, Rasa Ada

Mula-mula makcik nak tanya (ada orang nak jawab  ke pun) Hehehe takpelah. Kalaulah ada orang tersesat ke blog ni la kan. Dah tersesat tu, cuba tengok pic di bawah.  Rupa  karipap ke cekodok?
 Apa? Durian crepe?  Sukanya.... 
Sebenarnya makcik cuba buat durian crepe yang tengah glemer seantero alam sekarang ni. Ada rupa durian crepe ke pun?  Makcik google je resepi dan petang tadi terhasillah durian crepe yang gemuk-gemuk itu. Tak kisahlah ya, gemuk pun gemuklah.  Yang  penting Ain cakap sedaaap.

Biarpun tak kiut miut 
tapi makan sebiji terus kenyang.




7 comments:

Bint Lazim said...

Nakkkkkkk

Rumah Kuning said...

wah...terus ada pelanggan. kejap, nak tolong mkn. hehehe sedaaap. noor...bila nak balik?

Ibuhani said...

Lempeng durian.....hehehe....tp k.ani prefer durian segar lg!

MystoryPic said...

Doyan crape yg gemuk tu comel nya kak... kalau yg kurus tu nampak tak menarik jer

Rumah Kuning said...

MystoryPic,
Yg kurus, slim la comel. Yg gemuk, susah nk cari baju. hehehe dah masuk tajuk lain.

Rumah Kuning said...

ibuhani,
doyan segar pun sedap. tambah2 yg baru pungut dari kebun.

Irfa said...

ada jugak hasil air tangan sendiri
ni gak,tahu beli je..sbb pemalas hahaha