Tuesday, February 17, 2009

Mahalnya Emas

Masa tetap berlalu sama ada diisi dengan kerja buat yang bermanfaat atau sebaliknya. Yang pasti tarikh dan masa yg pergi tidak sekali-kali akan berulang lagi.Semakin banyak tugas yang tertunggak atau terbengkalai, maka rasanya makin cepat masa berlalu. Jadi, sebelum kita kesuntukan masa, marilah kita manfaatkan masa yang ada mengikut perancangan yang sepatut dan sewajarnya.
"Masa itu emas"

4 comments:

en_me said...

ya, manfaatkan masa dengan update blog ghitewww.. ammvoiii cikgu panji tewww

cikgu jawe said...

masa yg paling berat bg aku, buat rancangan mengajar. hehe

echah_syed said...

ko tau aritu combi gi trade in emas..welaweii mcm tak percaya modal cuma rm3k jer bila dia kira tambah tolak dah jadi rm5k..bayangkan

wow cheQ koyooooooooooo !

teda duit laa mau beli emas buat pelaburan lagi..:(

................

out of topic ekk?

takler masih cerita pasal emas kan.. :)

cikgu panji said...

en_me,
update blog pun bermanfaat jugak.hehehe

cj,
kacang je tulis buku tebal tu.tapi saya pun tak berapa rajin nak tulis....

combi,
kita miskin takleh beli emas. nak tunggu kalau ada sapa2 nak bagi faraid.hehehe