Friday, December 14, 2007

Banjir semakin buruk

Hari ni sekali lagi aku gi ronda-ronda kawasan banjir sekitar Pasir Hor, Pasir Tumbuh, Kg Sireh dan last sekali pusat bandar Kota Bharu. Nampaknya air semakin naik...seram rasanye...Kesian adik kakak kito kena pindah. Tapi ramai jugak kanak-kanak bersuka ria mandi manda di halaman rumah yg dipenuhi air. Bahaya tu...










Ni pulak di tengah-tengah bandar.
Tak berani nak terus ke hadapan.
Jom... u turn je kat sini.






3 comments:

mama ranggie said...

kesian sangat kan...semua ni ujian cikgu...

cikgu panji said...

Ya le mama. Ujian Allah menjanjikan pahala...

---> kelat said...

member kelat yg kat machang pon kena banjir gaks... keta ngan motor x bleh paking kat umah dah... erm, tabahlah hadapi sumer dugaan ini... kita adalah hambaNya...