Sunday, February 24, 2008

Cikgu Panji Menang

Pertama sekali (gaya sambil membetul microfon atas pentas) terimakasih kepada penganjur, Cik Kelat , para juri iaitu Cik Kelat, Cik Kelat dan ketua juri Cik Kelat kerana memilih saya sebagai pemenang Pertandingan Pengujian Minda yang julung-julung kali diadakan ini. Saya amat terharu dengan kemenangan ini dan sekali lagi terimakasih untuk semua.

6 comments:

zaiful said...

salam juara,
cikgu memang juara,
cikgu ada pemikiran juara
sebab tu menang ujian minda ni..
hehehehe....

---> kelat said...

hehehe... tahniah yekkk... bile nengok piala... hengat2 ler kelatpaya... hikhikhik...

cikscarlet said...

hihi..cewah cikgu panji, dah macam amik grammy award lak..hik hik

mama ranggie said...

wah cikgu...

tahniah2x...

cikgu panji said...

Terimakasih...

xillix axillixa said...

siap tepek kat blog... nak buat jugak lah