Tuesday, February 26, 2008

Salahkah Saya?

Semua kenalkan?? Benda yang bawah tu menjadi ranggup tertanggal dari tempat yang sepatutnya. Nak kena lekat balik ke?? Setakat ni saya simpan je. Kalau ada polis/JPJ yang tahan, akan ku tunjukkan kepadanya. Hehehe

5 comments:

Jie said...

Kereta suami kakjie pun roadtax dia tanggal mcm ni la...sbb berjemur tengah panas hari².

Kalau yang pesen dulu tu, dia jadi pudar..pernah kena tahan dgn polis dia suruh p JPJ cetak yg baru..uiikkk.........kita juga yg salahkan..

g cetak baru..

kena g opis hour...mcm mana nk tinggal site.

kena bayar charge utk cetak baru..kita juga kena keluar duit

kena beratur panjanggggggggggg kat JPJ tu walau urusan dia 2-3 minit je...

Fauziah said...

Pelik kan camne benda tu leh jadi rangup gitu. Patutnya benda tu kenalah kukuh sebab kita bayar bukan sikit. Kalu rangup macam keropok tu salah kita ke? Bila pi JPJ sah kena bayar lagi. Nyampah nya...

Ira said...

Kete husband ira pun sama...siap tertanggal & hancus. Ira pun guna kreativiti sendiri, tampal ngan salotape...hiii...hiii
Mmg roadtax yah JPJ wat nie tak de kualiti langsung..

mama ranggie said...

mama selotipkan die aje...memang selalu mcm tu...

shakirah said...

Salam to cikgu panji.. Ahaaa...bleh jadi rangup cam kropok la plak... hehhee....bulan april nih , kene save bajet nak renew roadtax..:)