Friday, May 29, 2009

29 Mei 2009

Iringan doa ke hadrat Illahi semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik.
Sentiasa dilindungi dan diberkatiNya.
Mampu dan sentiasa berbakti kpd ibu bapa, anak isteri, saudara mara dan rakan taulan.
Sentiasa berbahagia dan dihindari daripada dengki khianat sehingga ke akhir nyawa.
Iringan doa hanya yg tebaik
Untuk sahabat, kekasih dan suamiku Mohd Nasir b Hassan.
Selamat menyambut ulangtahun kelahiran.
*
*
*
*
*
Cuti sudah bermula.
Macam terlupa kertas2 itu belum bersentuh. hehehe

12 comments:

HAFIZ said...

la baru teringat....cikgu nasir....cp cikgu nasir ni ngajar ahmad maher ker???? kalu x silap la

CIKGU PANJI said...

hafiz,
dulu ngajar ahmad maher, sekarang dah pindah.

Kujie said...

Selamat Ulangtahun Suami Cikgu Panji...

semoga ditetapkan iman, sihat tubuh badan, kesenangan harta benda juga kesejahteraan dunia akhirat.

Moga dipermudahkan segala urusan juga dilimpahi rahmatNya sepanjang tahun mendatang.

PINATBATE said...

cikgu panji..
dalam riang ria cuti tu jgn lupa cepat-cepatb marking paper..kalau simpan lama-lama nanti nanti lemau masuk angin..hehehe...

Hafzan Lazim said...

heh muda lagi ayah Sue, 41 baru. Ingatkan dah tua, muda lagi rupanya. Apa-apa pon Semoga panjang umur murah rezeki. Amin

cikgu panji said...

kujie,
Amin. semoga dipermudahkan Allah segala urusan.

cikgu panji said...

pinatbate,
A'aa....dah lemau nanti, tak sedap dimakan. hehehe

cikgu panji said...

je,
nak royat tak awet mudo lah tu.
noor dok German brapo ari? hak moleknyo awak balik cuti skali ngan dia 6hb nih.hehehe

HAFIZ said...

owh patut la...kim sale ko cikgu nasir cp deh....

hafzan lazim said...

Baru sampai dari jalan2 ni. Dia tgh tido dlm bilik saya.
Nor balik Jumaat ni 12 tgh hari waktu sini, jadinya sampai malaysia 6 pagi hari sabtu.
Tok leh balik che sue...ingin balik...tapi aral melintang heheheh

cikgu panji said...

mana tahu nak wat suprise mace dulu. Tgk2 pagi saktu ni sengeh ngan noor.

echah_syed said...

epi belated besday..

mahalnyer hadiah utk abe..

gi langkawi ekk :)