Monday, May 18, 2009

Berita Terkini

Kawan saya cakap....baik tak payah baca buku. Baca buku pun tak dapat iv jugak.
Maka seronoklah CP sebab sememangnya empunya diri ini tidak membaca walau sebaris ayat sebelum periksa PTK baru-baru ni. Dan....nasib CP sungguh baik. Dengan bangganya diumumkan.....CP mendapat iv untuk kertas umum dan iv juga untuk kertas khusus.
Lepas ni naik gaji....yeey. Ain...malam ni nak makan kat mana? Ummi belanja....

Perkara kedua yang CP ingin kongsikan di sini ialah.... Jangan anda percaya dengan tulisan berwarna merah dalam n3 ini. Sebenarnya CP tersalah taip. Yang sebenarnya CP hanya dapat iii untuk kedua-dua kertas tersebut.

13 comments:

cikgu jawe said...

tahniah!. dh blh naik dg48 tuh. hehe

cikgu_math said...

he..he...
CM pun sama...
tak baca buku....dapat III, III.
Lepas ni, kalau ada buku untuk PTK DG 44, nak baca ke? ha..ha..

atie said...

Baru nak ucap tahniah, tapi takpe cp iii pun ok apa, sebab kita pun sama....hahaha, Hubby dapat iv,iv..jadi tumpang sekaki jelah.

arsaili said...

salam..still bole naik pangkat kan..takpe..ehehe

cikgu panji said...

cikgujawe,
boleh isi borang je....hehehe

cikgu panji said...

cikgu_math,
belum terbuka hati nak baca buku2 yg tebal itu.baca pun tak berapa masuk.

cikgu panji said...

atie,
kesian kita.... tahniah utk suami atie. Bestnye...

arsaili,
pangkat? Taknak....sangat tidak layak. tapi naik gaji nak!! hehehe

Faridrashidi said...

Salam cikgu..

selamat berhari guru ya.. benarkah guru ramai tekanan mental? mungkin cikgu ada pandangannya. Boleh ke blog saya.

TokNabe said...

so gerabak la kita ni.

Kak Long said...

oh..tipah tertipu!
Cam na pun, tahniahlah ya CP..! Bila hubby dpt, sama jg lah mcm CP gak yg dpt..
KLong dulu pun tak baca pun masa nak g pereksa, mgk dah rezeki.

cikgu panji said...

faridrashidi,
terima kasih krn mengunjungi blog cp.InsyaAllah saya akan adakan kunjungan balas.

toknabe,
syukur...lulus le jugak (penyedap hati)

kak long,
hehehe....hubby pun dpt iii juga la k long. Atie punya suami yg dpt iv - iv.

Zana S said...

apa maksudnya tu cikgu?? mcm tahu tapi.. baik bertanya sebelum salah sangka. hehehe...

Selamat hari guru ya cikgu! :)

pija5120 said...

salam..
btl2 teripu.. tadi dok baca ayat warna merah je... baru nk ucap tahniah.. eh, tahniah gak dpt III pun.. kita serupa......... tp syarat baru PTK tu yg xbestnya.. cuma ada 2 peluang je lepas niii... lepas ni kena studi btl2 la cp...