Sunday, July 19, 2009

Budi Bahasa Amalan Kita

Alhamdulillah hari ini banyak urusan dapat diselesaikan
Dan saya sangat berpuashati dengan layanan tiga kaunter di tiga buah pejabat yang dikunjungi. Sangat berhemah. Syukur....

11 comments:

CJ said...

ada kwn bagitau, satu2nya pekerjaan yg blh merotan, memarahi dn mendenda pelanggan... ialah, cikgu. haha

Lynx said...

Pelajar zaman sekarang tak boleh disentuh secara fizikal, tetapi kena gunakan pendekatan emosi... evolusi pendidikan.. :)

jue mj said...

kalu budak2 jenis tak mkn saman, guna psikologi pun tak guna... siap ajuk2 kita lg mcm dah tau kita nak wat apa kt dia.... tension2!!!!1

kuIna said...

yg baik kita puji
yg tak baik (bukan buruk) kita tegur moga diperbaiki.

cikgu panji said...

cj,
selalu ke rotan pelanggan? hehehe takut nak rotan...nanti mak bapak diorang dtg.

lynx,
bila agaknya diorang nak insaf?
sabar....sabar

jue mj,
time ambik result baru le diorang buat muka sposen.hehehe

kuina,
begitulah nampaknya. tapi kadang2 boleh hilang sabar dgn kerenah mereka.

echah_syed said...

mcm pengarah DBP ler ustazah ni..nak tuka profesion ke..?? :p

cikgu panji said...

combi,
perli ke? hehehe

adanz said...

hmmmm ustazah ke? mesti kenal kan ustaz saruzi?

cikgu panji said...

adanz,
satu sekolah mesti kenal.hehehe

pB said...

yang baik kita ikut

yang tak elok , lebih baik kita tinggal


tak gitu

cikgu panji said...

betul tu..
seboleh-bolehnya kita hindari perlakuan yg boleh menyakit atau mengecilkan hati orang lain.