Friday, July 10, 2009

Jeram Linang

Anak-anak SMKBdk berkhemah di sini. Saya dan Ain saja mengekor salah seorang cikgunya. Dari pagi hingga hampir 1.00 tghari Ain berendam. Dan saya? Hanya menunggu dan mengawasi dari bangku berhampiran. Tiada mood nak tulis panjang-panjang. Letih.....

11 comments:

arsaili said...

salam, duduk di bangku pun letih gak ker ...ahahahah...tapi berat tanggungjwb ni...takut apa2 berlaku kan

cikgu panji said...

arsaili,
letih wei....berjam-jam tunggu dia mandi, taknak naik-naik.

adanz said...

waaaaa tempat ni la kalu zaman2 remaja dulu kami n geng berkelah, konvoi ngan moto.. hehehe dulu agak kurang bersih, sekarang dah ok ke?

Abang Long said...

Kenapa tidak bermandi - manda bersama si anak ?

TokNabe said...

Lama tak ziarah jeram linang, dah berbelah tahun.... keadaannya mcm mana agaknya sekarang ni?

cikgu panji said...

adanz,
rasanya ini first time saya sapa sinni.ramai jugak ore. sampah kertas, plastik tak berapa ada. daun kayu je banyak.

cikgu panji said...

ab long,
malu nak mandi di tengah2 orgramai tu. tak sanggup....hehehe

toknabe,
tempat tu ok jugak. kalau dijaga elok2 dari segi kebersihannya, lagi comel.

atie said...

Dulu 2 masa nak kecik2 ulu anak gek g berkelah kat situ dengan ipar duai. Siap bbq lagi....lor ni lama dah tak pergi

cikgu panji said...

atie,
masa saya gi hari tu pun ramai jugak orang ber bbq.

RHEA said...

adehhh.. tak ajak rhea pun.. hehe..

cikgu panji said...

rhea,
tak muat kereta. hehehe