Friday, July 24, 2009

Maafkan Saya

Kadang-kadang kita ( sayalah tu) sudah cukup berhati-hati buat sesuatu tugasan, tapi masih juga tersalah, tersilap, tertinggal dan sebagainya. Memang sangat kecewa bila keadaan sebegitu terjadi apatah lagi bila ia membabitkan perkara-perkara penting. Dan kesalahan itu pula, sepatutnya tidak berlaku kerana terlalu mudah semudah menulis no 1,2,3 untuk dilakukan. Tapi boleh jugak terlupa atau terlepas pandang. Setelah siap fax, masuk kelas, balik rumah, buat macam-macam kerja, malam tadi baru saya teringat, saya terlupa isi satu colum dalam borang yang telah saya fax kelmarin.( Jgn tanya borang apa...hehehe) Boleh tak saya cakap, sudah takdir saya buat silap?? Ahad nanti kena menalipon le pulak.


memang saya insan yang lemah.
Hari ni macam tak best je cuti sebab asyik teringatkan kesalahan yang tak sepatutnya berlaku itu.

6 comments:

Nik Zulina said...

Manusia tak lepas daripada buat silap..biasalah..tapi next time be alertlah ye.. Rayuan haji dah lulus ke? Ghoyat ko ambo getek deh..

cikgu panji said...

Alhamdulillah, dah beres.

echah_syed said...

ntah borang izin nak bermadu kot.. :p

larikkkkkkkkkkkkkkk..!!!

cikgu panji said...

combi,
ada org nak kena ni.hehehe

jue mj said...

betul tu kak CP, semua ore buat silap... kalu 100% perfect tu namanya bukan ore... tp malaikat...
be coolll...

CIKGU PANJI said...

jue mj,
t kasih.tapi kadang2 org tak boleh terima kesalahan kita.