Tuesday, September 29, 2009

Budi Bahasa Amalan Kita??


Kesiannya.....
Pintu pagar rumah kuningku
Tergolek di atas rumput
Setelah dilanggar sebuah lori
Yang kemudiannya memecut lari
Pemandu lori itu tak guna
Kelindan lori itu pun tak guna
Dah le langgar depan mata mak bapa saya (mcm tuan rumah le jugak)
Takkan tak reti nak turun minta maaf
Kalau tuan takde takpe la jugak
Punya le tak dak budi bahasa.

Uwaaa....tak guna marah-marah....diorang tak baca pun blog ini.



Patut le panas semacam je
Makan durian banyak sangat.
Hehehe


8 comments:

TokNabe said...

Durian siam ke durian luar musim.

rumah kuning said...

durian luar musim.th ni dah 3x pokok ni berbuah.

echah_syed said...

pos ler ke sini kalau tak abis :)

combi beli 5 tapau dapat rm40 hengget.biasa 50 hengget tapi rezeki combi murah hari tu kot :p

moga berganda rezeki makcik durian tu.amin

echah_syed said...

canteknyer gate..patut ler lori tu dengki :D

rumah kuning said...

combi,
tak boleh pos, nanti sampai2 jadi tempoyak. hehehe
uwaaa...apalah salahnya gate ku itu.

hafzanlazim said...

mula-mula simpati, pastu tgok gambar durian..tak jadi simpati. hahahahha

Anonymous said...

Promosi Hebat Pinjaman Peribadi untuk GURU/KPM 5% flat rate 15 tahun
boleh ganti pagar automatik yg baru sila layari www.mbsb.tk

rumah kuning said...

hehehehe