Friday, September 4, 2009

Sekali Sekala

Amat berbaloi dengan bermacam-macam kuih muih tradisional, collek, kek, puding, laksa, mee, kambing panggang dan anika lauk pauk yang disediakan. Tiga beranak sedang memenuhkan tangki.

11 comments:

hafzan lazim said...

sabar2. hahahah

pija5120 said...

sedap belakee... kita dok mkn kt umah je!

KamiKreatif said...

Salam.

makan kat mana tu? blh gak nak try

rumah kuning said...

je,
th ni kena berpuasa berapa jam?

pija,
hehehe rasanya dah terlebih drp yg sepatutnya.

kamikreatif,
kat hotel renaissance kb

hafzan lazim said...

16 jam gitu lah. ok jah. Bunyi je lama, tp takde lah berat sangat.

rumah kuning said...

je,
takpe, tahun depan dah dpt posa di m"sia

TokNabe said...

Time puasa, semuanya sedap mcm nak sebat semuanya...... dugaan puasa.

Rumah Kuning said...

toknabe,
betul tu.tak ada yg nampak tak sedap, melainkan sedap belako

echah_syed said...

makanan huhu.. :(

bila nak belanja combi.

azlanlin said...

Uiii.. cik abng mmg berselera dan udah takpedulik camerawomen ek? Yang penting, penuhkan tangki dulu...

Rumah Kuning said...

combi,
mai kelate boleh le belanja.

azlanlin,
berselera gini senang nak bela.hehehe