Saturday, March 2, 2013

Asyik Makan Je

Dlm perjalanan balik dari kelas taekwando sekejap  tadi ( tahun ni ain mula belajar taekwando. Bak kata abahnya, belajarlah silat ke, taekwando ke, asalkan belajar ) Ain kelaparan walaupun pagi tadi dah pekena sebungkus laksa. Disuruh makan nasi, taknak. Dimintanya lempeng. Hehehe kacang je. Gulai lebih mlm tadi ada lagi dlm peti ais. Cicah ngan lempeng, sedap jugak. Maka makcik pun masak 5 keping lempeng untuk santapan seisi keluarga. ओह कितना अच्छा.मैं जानता हूँ कि कैसे पेनकेक्स बनाने के लिए Maksudnya: Oh sedapnya. Pandai saya buat lempeng. Hehehe





10 comments:

Maziati Mazlan said...

Huih... hebat laptop dio....

Komputer kite bulih type abc jah...

Rumah Kuning said...

maziati mazlan,
simailik lah. hehe

MystoryPic said...

saya suka lempeng manis.... tak payah cicah makan gitu jer... hihihi

Azian Elias said...

kami pun mkn lempeng..tp beli..

Rumah Kuning said...

mypicstory,
org dulu2 cicah ngan gula. pastu minum kopi. hehehe

Rumah Kuning said...

azian elias,
yg kat kedai, mesti versi moden. hehe

Ibuhani said...

sodap tu! Cicah kari panas pulak!

Rumah Kuning said...

ibuhani,
saya ni sedap sesaja. kaki mkn la katakan.

Marya Yusof said...

Aiyooo! Jilat jari gini...*sambil geleng2 kepala* amma! hehehe

Rumah Kuning said...

Marya Yusof,
Ibu mengandung boleh order je. hehe