Sunday, March 3, 2013

Mac Bulan Tersibuk

Hari ni tak gi sekolah. Bukan ponteng ya. Makcik kena gi taklimat pendaftaran SPM 2013 di PPD. Habis lebih kurang pukul 2 ptg.  Ingatkan habis awal, boleh gi derrak hehehe Jadi, makcik terus balik rumah. Lepas dah diberi taklimat, kerja mendaftar la pulak. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar dgn zero silap. Doakan.
Sebelum berakhir bulan Mac juga result SPM 2012 akan diumumkan.  Fuhhh mesti ramai yang tengah berdebar. Bukan setakat calon yg berdebar, mak bapak, dengan cikgu-cikgu pun berdebar jugak.  Apa pun, semoga keputusannya seperti yang kita impikan, ya anak-anak. Macamanalah keputusannya?
PKBS 1  pun  bulan ni jugak. Soalan? Tanda kertas? Olalala....

OK lah esok dah 4hb Mac.

Tkasih.


6 comments:

Ibuhani said...

Good luck. smoga semuanya dipermudahkan ye! Tarikh sebenar spm bila ye.......berdebar ni dgn Nana!

Rumah Kuning said...

kak ani,
rasa-rasa mcm 20 mac je. ishh... boleh pulak rasa-rasa. hehehe

Marya Yusof said...

As salam RK,

Betul tu, bila result keluar bukan student je yg risau... semua org pun jd risau...smp yg takde kena-mengena pun boleh risau...hehehe

Lynn said...

Assalam kak..

Hmm masih terasa betapa berdebarnya bila result spm kuar dulu..hehehe

Rumah Kuning said...

Lynn,
Bila dpt result,ada yg gembira dan ada yg muram durja.

Rumah Kuning said...

Marya,
masa tu lah macam2 ragam calon dan mak bapak boleh kita tengok. Menangis pun macam2 jenis. Menangis gembira, menangis sedih,