Friday, March 1, 2013

Saya Budak Darjah 5



Ahad, Isnin & Selasa saya blk sek pukul 4.30 ptg. Sebabnya ada fardu ain
Malam Ahad & Isnin ada kelas  dari 8.15 - 10.15 mlm. 
Hari Jumaat & Sabtu ada kelas dari pukul 3 - 5 ptg. 
Tahun depan kan saya nak periksa UPSR.
Sebab tu cikgu buat macam-macam kelas.
Dan semua tu macam wajib.(wajib tapi berbayar)
Sapa berani taknak masuk???
 Nanti tak pasal-pasal dengan makbapak kena mengadap cikgu.

Apapun, terimakasih cikgu sebab buat macam-macam supaya saya jadi pandai.
----------------------------

Nasib baik makcik sekolah rendah  lamaaaaaaa dulu. 
Takde kelas tambahan, kelas  mlm, Jumaat Sabtu segala tu.
Yang makcik tahu
Petang mesti main, 
Mlm tidur
Jumaat Sabtu lagi besar projek makcik.
Kalaulah dulu-dulu ada kelas macam ni, 
harus fening kepala makcik sebab tak cukup main.


6 comments:

Azian Elias said...

kengkadang kesian gak kan..

Maziati Mazlan said...

hahahaha

nanti saya bawwak pasukan lawan utk bermain lagi...

besar dah ain anak dara.com dah!!

Rumah Kuning said...

Azian Elias,
Blk sek pukul 10.15, dlm kereta dah nak lena.

Rumah Kuning said...

Maziati,
main galah panjang boleh?
anak dara.com yg baru belajar basuh pinggan sendiri.

Ibuhani said...

Utk kebaikan x perlh.....k.ani lebih suka anak2 gi sklh dr merayau ke tmpt2 yg kita x tahu. Smoga dipermudhkan ye UPSRnya thn depan.

Rumah Kuning said...

ibuhani,
kat rumah, merayap tu takdela, tapi asyik tibi ngan berinternet je.