Wednesday, March 13, 2013

Kerja Kerja Jugak

Tengahari tadi kanak-kanak ribenna dah jawab soalan ujian. Tapikan... SShhhh......skema jawapan belum siap.  Malam ni,  walau apa rintangan sekalipun, makcik mesti siapkan skema tu.  Pagi esok  InsyaAllah  akan diberi kepada guru-guru yang berkenaan. Boleh percaya ke? Hehehe entah-entah mlm ni, skema ke mana, membuta sampai pagi.

 Eh... kenapa boleh terselit pic di bawah? Rupanya sungguh menggoda.
 Makan  dululah. Lepas ni mesti bersemangat.  OK Assalamualaikum.
 Jangan lupa Makan

10 comments:

MystoryPic said...

Haisshh... menitik air liur

Irfa said...

saya pun kelik umah penat xleh nok oyak..letak palo atah bata,jenero selalu..hihi

Ibuhani said...

sendiri masak ke bli tu.....hehehe...slmt makan!

Rumah Kuning said...

MystoryPic,
saja nak menggoda. hehehe

Irfa,
akak pulak letih ko, dak letih ko, sedap sokmo tido. Tak puah2. hehe

Rumah Kuning said...

ibuhani,
masak sendiri kak.Yg simple2 gini, boleh le lepas.

Maziati Mazlan said...

Ohh saya dah graduate! Ingat nak mkn mcm ni jugak lah!! Slurpppp!!

Rumah Kuning said...

Maziati Mazlan,
ijazah kelas pertama ke? hehehe

pB said...

sedak nyor ....

ado pulok sambal lado


perghhhhh

MulutPayau said...

Memang menggoda.....

Rumah Kuning said...

pB,
takleh mkn lemok2, kolesterol. hehehe

MulutPayau,
makan jgn tak makan.
dah kenyang, timbang.(tiba2)