Monday, March 16, 2009

Jangan Tiru Macam Saya

Esok periksa PTK.
Dan saya belum baca apa-apa.
Yang lebih dahsyat lagi tak ada apa-apa buku atau nota yang nak dibaca.
Makcik langsung tak beli buku atau fotostat nota.
Nampak gayanya esok ada orang terpaksa mencuba nasib dengan melambung eraser.
Hehehe padan muka saya.

12 comments:

ija said...

saya pun berdebar ni..maklumlah pertama kali ambik ptk..hihi

cikgu_math said...

tak apa cikgu...tahun depan kita sama-sama ambil sekali lagi! ahaks...

Kujie said...

moga cikgu berjaya..dipermudahkan segala urusan

atie said...

haha...kita pun sama lah....kehkeh

TokNabe said...

cuma berdoalah agar keajaiban berlaku nanti time result diumumkan... :D

cikgu panji said...

ija,
kalau berdebar baca buku takpe. hehehe

cikgu_math,
rasanya th depan terpaksa mencari pensil 2B lagi.Soalan tadi susaaah sgt.

cikgu panji said...

kujie,
t kasih di atas doa tersebut.tapi makcik langsung tak berusaha utk lulus.

atie,
kita tunggu le resultnye nanti.Tapi rasa mcm boleh agak...

cikgu panji said...

toknabe,
hehehe mana tahu bila keluar result nanti, dgn bergayanya kita lulus 4 - 4. tok tak ambik periksa ke?

en_me said...

ptk tewww amenderr erk.. alala

cikgu panji said...

en_me,
ada budak nak kena cubit ni.

pija5120 said...

saya baru nk study utk ptk esok dgn jwb kuiz kt internet... he..he.. 1st time nk amik nih..

cikgu panji said...

pija,
mudah-mudahan boleh jwb dgn betul semuanya.