Saturday, March 28, 2009

Jom Tengok Lampu

Sekejap tadi saya sekeluarga jjcm di KB.
Nampaknya ibu negeri Cik Siti Wan Kembang telah mula bermandi cahaya sempena Ulangtahun Keputeraan Al Sultan.
Dalam perjalanan balik, saya sempat snap pic yang meriah berwarna warni ini.
Pintu gerbang lain, belum siap sepenuhnya.
30 & 31 hb cuti. bahagianya.....

14 comments:

PINATBATE said...

Salam Cikgu panji..
bestnya cuti..

cikgu panji said...

pinatbate,
memang cuti yg sentiasa ditunggu-tunggu.hehehe

De' Sal said...

Hai...tengok pintu gerbang, rindu plak kat kelate nih.hu hu...lama dah ambo ni tak balik kampung.

cikgu panji said...

de'sal,
mari le balik kelate. buleh ronda tengok pintu gerbang hak litlat litlat nih.t kasih krn singgah

Insaflah said...

Nanti saya nak ke Kelantan, nak singgah rumah Cikgu ... boleh ?

CIKGU PANJI said...

insaflah,
boleh takde masalah.email dulu tau.

TokNabe said...

Lamo doh amo tak tengok pintu ger'be berlampu nih..

cikgu panji said...

toknabe,
kalu takdak aral,nanti ambo update bila pintu gerbang tu siap nyalo belako.

echah_syed said...

wahhh indahnyer..! untung jadi rakyat malaysia masih dapat menikmati semua nikmat tuhan :)

tapi masih ade yg tak reti nak bersyukur..tak paham teman :p

hepi hols cp..enjoyz :D

cikgu panji said...

combi,
syukur....semestinya. esok cuti...yeayyy

pB said...

n3 orghe klate hok dok di KB , semuonyo pasal tengok lapu nie

cikgu panji said...

pb,
musim ni memang kita beronggeng ngan pintu gerbang litlat litlat gini.hehehe

Kujie said...

jeles tgok kalender kuda saya....bendera merah tu berderet2

CIKGU PANJI said...

kujie,
hehehe....bestnye cuti