Sunday, March 8, 2009

Sehari Cuti Sehari Kerja, Sehari Cuti Sehari Kerja

Saya masih agak sibuk dengan kerja-kerja pendaftaran calon SPM 2009.
Minggu lepas murid-murid menghadapi Ujian Berasaskan Sekolah 1 (UBS 1)
Dan.....5 bundle kertas jawapan masih belum berusik.
Berbalik kepada tajuk n3, Jumaat lepas cuti seperti biasa, Sabtunya ada program Peningkatan Profesionalisme Guru di SMK Panji, hari ini Ahad sekolah seperti biasa dan esok cuti sempena Maulidur Rasul. Wujud kelegaan di sini.

9 comments:

pB said...

salam cikgu

kadae kadae tu cuti tapi tok sero supo cuti ....

cikgu panji said...

pb,
betul tu.kerja oh kerja

Rantong said...

Salam ziarah. Such a great blog.

View Profile: Rantong™

manje said...

salam maulidur rasul cikgu... :)

TokNabe said...

Jadi cikgu kade2 cuti tu mae tak cuti. kalu cuti seminggu kade2 boleh cuti tiga pat ari jah... gitulah jadi cikgu lo ni.

cikgu panji said...

rantong,
terimakasih kerana singgah.

manje,
salam kembali.tkasih

toknabe,
begitulah nampak gayanya tok.tak boleh nak berangan jadi cikgu mcm zaman kita sekolah dulu.hehehe

Kujie said...

Salam cekgu...selamat pagi

sibuk cikgu ada manafaatnya...bakti utk anak murid...

sibuk saya tatau hanyut kat mana...

:)

kuIna Jentayutiara said...

bz nya cekgu...
nampak coti mcm tak coti la no...

cikgu panji said...

kujie,
musim panas gini ada orang hanyut juga ke? hehehe
sibuk kujie pun banyak manfaatnya sebab kita semua memang menggalas t/jwb dan peranan masing2 sebelum mengadap Yang Maha Esa.

kuina,
Aik....datang dua beradik ye?
Cuti jugak....bukan tak cuti langsung.Beginilah nasibku....hehehe