Friday, January 30, 2009

Seronoknya Jadi Surirumah

Rabu dan Khamis saya masih bercuti.(2 beranak tu sek spt biasa)
Tugas utama dua hari tersebut ialah hantar dan ambil Ain dari sekolah.
Selebihnya pergi pasar, masak, mendobi dan seumpamanya.
Paling best dapat memanjangkan masa tidur.
Dan malam tadi saya layan novel Tidak Kupinta sampai jam 3 pagi.
Bahagianya jadi surirumah sepenuh masa.

11 comments:

cikgusity said...

memang bestkan jadi surirumah tapi surirumah macam kitalah sesekali ... tapi kalau berterusan mak oi penat jugak dibuatnya...

pB said...

sekali skalo tu memae best.

tapi kalau hari hari ....
parok jugok tuuu

cikgu panji said...

cikgusity,
jadi surirumah ni otak rasa lapang je.mesti awek muda.hehehe

pb,
mungkin betul kt pb, sekali sekalo meme best. tapi saya rasa macam best je kalau jadi surirumah sepenuh masa.

PINATBATE said...

Salam cikgu panji..

saya tak seronok jadi suri rumah sepenuh masa....asyik nak makan tidor jer..

cikgu jawe said...

cuti paling best bila blh memanjangkan tidur. ahak!

cikgu jawe said...

cuti paling best bila blh memanjangkan tidur. ahak!

echah_syed said...

mmg best tapi pitih takde.. :(

CIKGU PANJI said...

pinatbate,
mkn le best.hehehe

cikgujawe,
betul tu. lepas mkn tidur.lepas tidur makan.

combi,
combi tak kerja pun selalu byk pitis. nak jugak mcm tu...

Anonymous said...

Jadi househusband lagi best.Dah try dua tiga kali tapi lam2 tak boleh , dapor tak berasap nanti.
MSF

cikgu panji said...

msf,
tunggu betul2 kaya baru boleh berhenti kerja atau tunggu pencen.

Kujie said...

seronok ye..sesekali mmg larrrrr

huhuhuhu..... jom bergossip dpn tangga