Wednesday, January 28, 2009

Sukanya

Saya sekeluarga baru balik dari Sabah
Bercuti tiga empat hari sempena CNY
Macam-macam barang kami beli
Pergi dengan sebiji beg, baliknya dengan tiga biji beg
Semuanya cantik-cantik dan memikat hati
Lihatlah..........

Opsss..... Sebenarnya saya baru sahaja menerima bungkusan ini.

Terimakasih untuk sahabatku Combi kerana telah berhabis wang ringgit dan tenaga untuk mengirimkan serbamaknika cenderamata ini untuk saya. Terima kasih daun keladi.

17 comments:

nono said...

salam,

wahhhhh...shantekkk nyerrrr..:)

echah_syed said...

oits..ciput jer tu mane berabis *malu aii

timakasih kat posmen sbb kena anto gi tawang..:p

manje said...

salam cikgu

tumpang seronok... macam2 ade... :)

CIKGU PANJI said...

nono,
semuanya cantik2 mcm org yang memilih dan mengirimkannya.

CIKGU PANJI said...

combi,
terima kasih byk2 di atas ingatan ini.

CIKGU PANJI said...

manje,
dah berlebih2 untuk dibahagi kpd kami sekeluarga. sukaa.....

cikgu jawe said...

ehemm.. mesti ada mutiara biji2 tu kan. bestnya!

cikgu jawe said...

ehemm.. mesti ada mutiara biji2 tu kan. bestnya!

cikgu panji said...

macam-macam ada cikgu.gunung kinabalu pun diposnya sekali.hehehe

echah_syed said...

lor lupe nak tanye..

muat tak rantai tgn tu..kalo combi mmg ketat sbb combi saiz XXL..:p


dah pos baru teringat tak beli apa2 utk ain pun :(

mokcik dah tua laa..pelupa :D

cikgu panji said...

combi,
rantai tu sedang elok macam diukur-ukur. Ain dah siap pilih apa yg dia nak. lepas tu baru di pass pada maknya.hehehe dah siap bergantung kat beg sekolahnya.

Nik Zulina said...

Salam cikgu Panji.. Bila nak datang minum air zamzam nyer..?? Marilah..sementara masih ada stok ... Ahlan Wa Sahlan.. Call dulu deh.

Intan Rosnitta said...

Sungguh jeles. Kena pegi beli sendiri kat Sabah la kalau mcm ni.

Huhu

:D

cikgu panji said...

na,
t kasih.InsyaAllah akan sampai

cikgu panji said...

intan,
hehehe jom kita pakat gi sabah

Ira said...

syok dapat hadiah....

cikgu panji said...

ira,
betul tu.t kasih daun keladi