Thursday, January 22, 2009

Sayang Blog

Sesiapa yang sayang blog, mesti rajin update.
hehehe
Tahniah kepada Iqah yang telah hampir 3 minggu menjadi warga Kolej Tunku Kurshiah. Ain dah tak sabar menunggu Kak Iqah balik Sabtu ni.

Gotong Royong Perdana sabtu lepas.


15 Jan 2009. Dua beranak tengah berbisik/berbincang utk beli hadiah
kepada birthday girl.
Si kecik siap cakap: Sampai supermarket nanti, ummi jangan turun.
Ain ngan abah je boleh turun.

12 comments:

atie said...

Birthday mama rupanya...bila tuuu??? hihihi

en_me said...

blog vukanlarrr hakmilik kekalss.. hi cikgu panji tewww, hepi besdayyyy.. n ain cerdiq macam mama dia gakkks.. kaannns

cikgu panji said...

atie,
15 hb. dah lepas

en_me,
byk kenangan yg tersimpan di blog ini.sayang...bila takde kerja, saya suka baca n3 lama2.

echah_syed said...

pakai brodband ekk..

ok tak?

precious komplen kat uitm s.alam slow giler :(

dia guna celcom.

CikguZue said...

happy birthday...semoga panjang umur dan sentiasa dlm keberkatan-Nya

atie said...

Happy belated birthday

hafzan lazim said...

Selamat Hari Jadi Che Sue.. Semoga Panjang umur murah rezeki.

cikgu panji said...

combi,
broadband ok tapi tak selaju streamyx. sekarang streamyx dah ok. jadi broadband tu utk bwk berjln je.

cikgu panji said...

cikguzue,
t kasih.semoga sisa umur yg ada akan memberi manfaat untuk menambahkan pahala dan bakti kpd keluarga, masyarakat, negara dan agama.

atie,
t kasih byk-byk.

cikgu panji said...

je,
t kasih byk-byk. jom kaca suro isnin nih.hehehe

Intan Rosnitta said...

Hihi... lucunya bila 2 beranak dok berbisik2 mcm tu.

Anyway, Selamat Ulang Tahun yg ke 21 buat cikgu... hehehe. Hari tu dah komen tapi streamyx KO, semua yg ditulis hilang...

Huhu

;)

cikgu panji said...

intan,
punya le berbisik depan kita.lepas tu cakap ummi jgn turun. so, kita tahu le dia berbisik pasal nak beli hadiah.hehehe