Saturday, January 3, 2009

Sudah Bermula

Bermula fasa baru dalam hidup anakanda Ain.
Secara rasminya, pagi tadi kami mendaftarkan empunya nama Nur Ain Syafizah sebagai warga SK Sering, Kota Bharu. Semoga dipermudahkan Allah segala urusannya, menjadi hamba Allah yang taat, anak yang solehah dan menyejukkan mata dan hati kedua ibubapa serta memperolehi kejayaan cemerlang dunia akhirat.






19 comments:

PINATBATE said...

Salam Cikgu Panji..
Comey Ain..semuga jadi anak pintar,berakhlak mulia dan menyenangkan hati ibu bapa..

ija said...

selamat menempuh alam persekolahan ain

atie said...

Ain dah mula sekolah tu....yeah.Comel kan.

hafzan lazim said...

way to go Ain!!!!

pokcik a.k.a zouls said...

Selamat menempuh alam persekolahan buat Ain dan Selamat menempuh pe'el perangai anak murid buat CP...

thn nie tak anok pokcik tak dop hok masuk darjah 1,semua nya dah besar panjang!

cikgu panji said...

pinatbate,
t kasih. begitulah hendaknya

ija,
t kasih. Untuk cikgu ija, selamat kembali ke sekolah jugak.

atie,
hari ni beria-ia cerita apa yg berlaku di sek.

je,
mcmana org german? opss...sebenarnya nak tanya macamana orang brunai? hehehe

pokcik,
t kasih. kalau boleh nak sambung lagi cuti.hehehe
anak2 dah besar. patut le tak nampak pokcik bersesak-sesak cari baju dan kasut sekolah kat kb mall.

Kujie said...

selamat pagi cikguuuuu...


juga anak cikguuuuuuuuu

echah_syed said...

dah sekolah bakal menantu ku ini.. :)

cikgu panji said...

kujie,
selamat ptgggg.

combi,
bakal menantu masih emm emm emm.....hehehe

DAP 313 said...

Alah sejuknya mata memendang begitulah hendaknya sampai ke hari tua........ bolihkan

Intan Rosnitta said...

Comel Ain pakai uniform sekolah!

cikgu panji said...

dap 313,
InsyaAllah. semoga "berjuruh" sesama manusia dan taat kpd Allah.

intan,
budak2... sekarang ni belum lagi ada PJ segala.lepas ni tak tau le macanan rupa kasut dan baju putih.hehehe

Abang Long said...

Salam Maal Hijrah.

Selamat menempuh alam persekolahan. Anak ke berapa ni ?

Hapi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
cikgu panji said...

abang long,
terimakasih.
itulah satu2nya yg ada.

hapi,
TQ

Halezza Ibrahim said...

Sebayalah anak kita....moga ain berjaya kelak

nono said...

salam,


wahhh...blaja betul2 ye dik...hehehe..best nye dpt g skolah balik...ekekekeke

cikgu panji said...

halezza,
t kasih.tiap2 hari ada je cerita menarik yg dibawa balik.

nono,
jom le gi sekolah. masa mesyuarat pibg nanti. hehehe

miss cloudy said...

salam singgah... sangat chomelllll ain... all the best to both of u