Saturday, November 15, 2008

Tahniah

Alhamdulillah.
Sekalung tahniah untuk Iqah
kerana berjaya mendapat 5A
dalam UPSR yang baru diumumkan.
Semoga kejayaan ini menjadi pembakar semangat
untuk Iqah terus mencapai kejayaan dalam peperiksaan seterusnya.

15 comments:

ibnulazim said...

Tahniah Iqah..

azza_irah said...

salam..
tahniah juga utk iQah..

cikgu panji said...

ih,
dah siap beg tepi pintu rumah ke? sebelum balik derrak n kubbang sepuas hati.Nak gi pulak bukannya dekat UK tuh....hehe .c su dpt tengok gambar pun jadi le

azza,
t kasih. iqah ni anak saudara saya.

cikgu jawe said...

iqah! cpt2 kenen hadiah dari makcik awak ye. hehe. lps 25hb tau.. kekekeke

cikgu panji said...

cj,
ooo byk cantik. dah bagi le..

Kujie said...

Tahniah Iqah...tahun depan dah sekolah menengah..rasa diri dah dewasa..hehehe

cikgu panji said...

kujie,
tkasih. ada budak menyentap sbb muka dia tak tumbuh jerawat mcm kak iqah. hehehe siapa lagi kalau bukan si ain.

IBU KUMBANG said...

tahniah!

manje said...

salam cp

tahniah utk adik anak sedara cp nih... moga lebih cemerlang... :)

cikgu panji said...

ibu kumbang,
t kasih daun keladi.hehe

manje,
t kasih. begitulah hendaknya

Intan Rosnitta said...

Tahniah Iqah.

Auntie tumpang happy sama!

:D

cikgu panji said...

intan,
t kasih byk2

@LiYaNNuaR said...

tahniah Iqah... sonoknya dia... dpt 5A lagi...

cikgu panji said...

liyannuar,
t kasih...tenkiu...

ibnulazim said...

xdan nak berkubang mano lagi nih.. busy sket.. huhuhu