Thursday, June 11, 2009

Cepatnya Masa Berlalu

Esok Jumaat dan ini bererti hanya dua hari yang masih berbaki sebelum berakhirnya cuti pertengahan tahun 2009. Rasa macam nak demam je la. Uwaa......... Sahabat dan saudara yang balik bercuti di kampung, sudah beransur balik ke tempat kerja masing-masing. Sehari dua lagi daerah ini akan kembali sunyi. Lepas ni, meronda KB pun dah tak best. Collek pun akan kurang mengancam. Air kelapa di kuala pun kurang menambat selera.







Hisyamuddin pun dah nak balik N9.

9 comments:

cikgu_math said...

dan kita pun kena bergelumang dengan tugas yang bertimbun....

HAFIZ said...

hehe...tu la cp gelakkan saya....nasib la cp mengajar kat kg halaman jer...hehe

takpe cp, tggu cuti raya plk...

cikgu panji said...

cikgu_math,
akan sibuk dgn sekolah dan anak-anak sekolah.

hafiz,
ye...kita tunggu raya. rasanya bulan 8 ada cuti juga.

TokNabe said...

Ye CP selamat kembali betugas... sy balik kg pun rasa mcm tak puas. Banyak tempat selalu tak sempat nak roonda.

cikgu panji said...

toknabe,
cuti kali ni bekwoh berjujuk-jujuk.tak berapa dan nak wak benda lain.

Nik Zulina said...

Betul3..kalau nak demam cari panadol selalu ..hehehe..

cikgu panji said...

na,
demam ni mkn panadol pun tak paka.kena duri palas...

Anonymous said...

cik su, cepatnya masa berlalu. iqah raso marin baru balik,dah nak pergi dah...

cikgu panji said...

iqah,
takpe....bulan 8 ni cuti lagi.