Friday, April 25, 2008

Berakhirnya Minggu Ini

Disamping rutin wajib iaitu mengajar, Selasa lepas terpaksa memenuhi temujanji di HUSM. Kali ni, rasanya paling lama menunggu. Takpe, sabar....
Rabunya pulak, ada kelas tambahan dari jam 3.00 - 5.00 petang.
Hari ni, lepas tamat waktu persekolahan tengahari tadi, ada meeting. Sampai rumah, big boss dah takdak. Gi kursus. Petang Sabtu baru balik.
Tidur je lahh.......

7 comments:

echah_syed said...

my sis keje kat situ tau..

huby dia ore sana..

tp tatau department mane sbb tak pernah tanye punggggg :p

nnt dec nak gi umah dia laa :D

CikguZue said...

penat ek?

Intan Rosnitta said...

Cikgu...
Temujanji apa kat HUSM tu??

Jadi cikgu sekarang x senang mcm dulu...meeting memanjang ek?

X sabar nak tunggu cuti sekolah nak balik kg ...huhu :(

silversarina said...

tak pelah , dah sabtu tentu dia pun dah pulang.

selamat beristirehat.. esok dah keje ye :)

Jie said...

sabaQ erk cikgu...........nnt g pantai bermessra dgn angin...mcm dulu2

cikgu panji said...

combi,K.kerian tu dekat je ngan mah teman ni.Kalau tak sampai sini Dis nanti, saja je le.

Cikguzue, penat gak...sbb tua dah kot...

Intan, Rawatan susulan sbb operate tyroid akhir th lepas.Beginilah kerja kita...Terima dgn redha.hehe

cikgu panji said...

K. Ina, belum sampai sabtu dah ikut gi tem kursus.hehehe.Boring tahap tinggi bila takleh online.

K.Jie, Saya ikut nasihat kanda...ikut dia gi pantai.hehehe.