Wednesday, April 9, 2008

Selamat Bersara

Untuk
Al Ustaz Tn. Hj Ibrahim b. Daud
yang menamatkan perkhidmatannya
di SMK Panji pada 7 April 2008.
.
Antara petikan ucapannya yg terkesan
di hati saya pada majlis persaraannya semalam:
Untuk mencapai kecemerlangan,
letakkan diri kita di tempat yang sewajarnya dan
jadikan diri kita penting walau dimana saja kita berada.
.
.
Saya terbaca satu petikan yg menyatakan bahawa kaum wanita akan betul-betul menikmati kehidupan ini bila bersara. Berbeza dangan lelaki yg mudah bosan dengan suasana selepas bersara. Ya ke??

3 comments:

CikguZue said...

tarikh pencen same la!
rasanye kalau pompuan inilah yg ditunggu2...bes duduk rumah.

echah_syed said...

utk minggu pertama mayb borink kot..utk pompuan laa :)

tapi lelaki mmg borink giler kalo takde ape yg nak dibuat diumah..:(

rancangkan sesuatu sebelom pencen sbb kesian kot otak kalo terpaksa pencen jugak...hiks

lagipun bila pencen tak buat2 ape2 mesti dtg berbagai penyakit sbb tekanan perasaan..kompem!

combi & huby dah ade plan ni..tguuu.tak sabo tgu huby pencen :p

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

rasa memang gitu lah...

sbb yg mama tgk lelaki pasti akan bekerja walopon pengawal keselamatan...