Sunday, September 7, 2008

Kawan Baru

Dua tiga hari meronda
Masuk kedai keluar kedai
Macam-macam yang dijumpa

Akhirnya inilah yang dibawa balik . Sukanya....

7 comments:

cikgu jawe said...

wow!.. ikan arowana. mahal tu CP.

Anonymous said...

buln2 puasani biar cukup bekalan lauk dalam peti, jangan nak bersahur dlm peti tak da lauk, nasiblah engkau ikan di aquarium.
Saya pernah kesatu pasar ditebing sg nil,kesian ikan arawana dia org buat lauk jual kilo, dia org tak pandai appreciate the beauty.

cikgu panji said...

cikgu jawe,
yg ni tak mahal.lagi pun,insyaAllah tahan lama...hehe

musafir,
lauk takdak dlm peti takpe,asal ada dlm periuk atau bwh saji....hehe

Rashid said...

salam cikgu panji,

Tengok ikan je teringat kata-kata Dr Fadzilah - 'hilangkan stress dengan melihat ikan. Tapi jangan melihat dari zahir saja, lihatlah sambil berzikir...

cikgu panji said...

Betul tu cikgu.
Menikmati sambil berfikir dan berzikir.

nordee said...

kelisa memang cantik..tak payah letak ikan lain dalam akuarium...dia sekor pun dah menawan

cikgu panji said...

nordee,
ini kelisa yg biasa2 je. Yg cantik mahal sgt...tak mampu nak beli. hehe