Wednesday, September 24, 2008

Oh la la

Ini dia cats eye.(rujuk buku The Secrets of crystals)
Ingatkan buah je ada nama gini.
Rupanya permata pun ada.
Makcik tak kisah...
Thank you...thank you

Bagi clear sikitt...

11 comments:

IBU KUMBANG said...

wah! cincin raya tu...

zairaza said...

hehe nop jugok!

Intan Rosnitta said...

Meriah lah raya tahun ni...

:D

alia said...

nice..hu..hu...nampak begaya...betambah meriah raya nie

cikgu panji said...

ibu kumbang,
rezeki bulan puasa.
Selamat Hariraya Aidil fitri

cikgu panji said...

nor,
sikit lagi ada le orang bagi. Bukan satu, tiga lagi.hehehe.
Balik M'sia dulu, pastu kita kira nak yg mcmana.OK

cikgu panji said...

intan,
Meriah... mercun sudah berdentum-dentum.

alia,
cincin murahan je....bergaya cara murahan jugak.hehe

Anonymous said...

saya simpan banyak matarima tanda saya sapa negeritu,batunye ajelah.Buta habih lah rima.
cat eye=matarimau=Petrified wood(kayu yang terbatu)
msf

cikgu panji said...

setahu saya tiger eye yg mcm kayu.maaf kalau tersilap

Anonymous said...

mineral mengambilalih struktur kayu, maknanya nampak kayu tapi batu atau pun nampak lemah tapi keras atau fizikalnya lemah lembut tapi hati macam batu.
sori saya lagi

Anonymous said...

Sori , anda betul