Friday, May 30, 2008

Asyik Makan, makan, makan







Ingat ya, kita hidup ni bukan untuk makan. Tapi kita perlu makan untuk meneruskan kehidupan. Hari ni saya masak sikit je. Gulai..... (takleh cakap), ikan goreng dengan ulam-ulaman dan semestinya rakan karibnya budu. Tapi, dah siap masak, ada lagi rezeki di hari jumaat penghulu segala hari ini. Ada saudara menghulur siput masak lemak dan kerabu kulat campur buah bacang. Wow...memang special punya.

9 comments:

mama ranggie said...

sedapnye siput tu cikgu!

terliur mama di buatnye!

cikgu panji said...

ada saudara bagi. sedappp...

Intan Rosnitta said...

Sejak cuti ni, n3 semua pasal makanan ya cikgu... ;)

Kerabu nampak menyelerakan & mengiurkan kalbu.

psstt gulai gappo tu cikgu??? hihi

paih said...

gulai puyuh? huhuhu

CIKGU PANJI said...

intan, rasanya 2 minggu cuti badan pun naik macam dipam-pam.

CIKGU PANJI said...

Ih, gulai puyuh?? hehe

CikguZue said...

sedap2 nyeeerr...kecur air liur tengok.

Jie said...

makan cikgu ...makan.... selagi ade rezeki tu..hehehehe

CIKGU PANJI said...

cikguzue, jgn sampai meleleh pula...

k. Jie, bimbang takut terlebih makan pulak. hehe