Thursday, May 22, 2008

Baru Kebah

Ptg tadi sekali lagi aku bawak Ain ke klinik( tak jadi gi hospital ). Masa tu dia dah ok sebab 2 jam sebelumnya aku dah bagi ubat. Bila nampak tempat gelonsor kat dlm klinik tu, nak jugak dia main. Dr cakap takde tanda-tanda penyakit serius. Alhamdulillah.
Dari klinik, kita terus je ke pantai berdekatan. Layan keropok lekor dan meehon. Orang demam makan le sikit. Ok le tu.

Atas
Muka orang yg "kedemaman"
(Istilah yg salah. Jgn saman saya)





8 comments:

Jie said...

ooo..dah kebah tu...nnt selera dia ada la..budak2 kaloo demam kejap je..nampak surutnya , kan

kita ni demam 3-4minggu pun susah betul nk susut....hiks!

CIKGU PANJI said...

mudah-mudahan demamnya tak berulang.

nor said...

nop deme jugok lah gini.
bley g ja'le nge make..
hehe =D

CIKGU PANJI said...

nor,jom kita tubik make. Bila nor free?

echah_syed said...

cianyerr dia demam ekk??

dulu2 mase kecik bila demam combi mnta beli kismis kuning tu jek..bila mkn rase cam best..

ngape ekk.. :p

CIKGU PANJI said...

combi, la ni kalau demam, teringin kismis kuning lagi ke? Atau teringin s recipe?

cikgu jawe said...

huhu.. aku naik demam tgk meehon tuh. sedapnya!

cikgu panji said...

cikgu jawe, meehon tepi pantai..biasa biasa je, tak le sampai menjilat jari.