Tuesday, May 13, 2008

Musim Bunga??






Patutla sehari dua ni hatiku berbunga. Rupanya sekarang ni musim bunga.
Pic diambil berhampiran tadika Intelek Maryam.


16 comments:

CikguZue said...

kat M'sia pun musim bunga,ek...cantik bertaburan. apa namanye,ek?

CIKGU PANJI said...

Maaf, saya tak tahu nama apa.

arsaili said...

sala, sini musim gugur..byk daun gugur menanda masuknya musim sejuk

cikgu jawe said...

tu bunga kenanga kan?

manje said...

bunga yang bertaburan memutih di jalanan... huhu cantik memikat gmbr nih :)

echah_syed said...

i like :)

cikgu panji said...

arsaili,sekarang ni botak le sekalian pokok?hehe

cikgu jawe, bukan bunga kenanga. saya kenal bunga kenanga

cikgu panji said...

manje,sebenarnye ada lagi pokok lain dgn bunga warna lain. tapi tgh memandu,tak sempat nak snap.

combi, teringat masa nyanyi2 keliling pokok zaman dulu2 ke? Ngaku je...hehe

mama ranggie said...

cikgu,cantik layout baru ni...

ishh..nampak sgt mama dah lama x masuk sini kan!

CIKGU PANJI said...

Mama, tak mandi le ptg ni coz kena puji. Nasib baik mama ingat lagi no rumah.Kalau tak, sesat larat...

Jie said...

yuppp... ade sebatang pokok mcm gini tepi rumah jiran..time berbunga...lawa...tp kejap sgt kan

cikgu panji said...

Rasa nak gi guling2 atas bunga2 tu,cantik...

aNgRiAni said...

tanteknnyer...ala² bunga sakura kan...sama yer dgn bestday pakwe Cikgu...tu laaa...susahkan nak cari adiah untuk lelaki...taktau nak beli apa tau cikgu...kepala kiter dah pening lorrr... :p

Intan Rosnitta said...

Alahai cantiknya...

Bila hati berbunga2, hidup terasa lebih indah. Segalanya nampak sempurna.

Moga cikgu happy selalu!

CIKGU PANJI said...

Riani, pening kepala ye? Bungkus je la apa yg patut.

CIKGU PANJI said...

Intan, ptg ni lagi berbunga-bunga sebab esok cuti...ye