Monday, May 19, 2008

Syoknya Cuti

Makcik sebelah kanan ni terkial-kial nak balut hadiah sempena hari guru Jumaat lepas. Kalau dibiarkan, mahu rasanya sampai malam tak siap.
Dah siap balut hadiah, kita bertiga beralih kepada sesi bergambar. Lokasinya sama tak beralih-alih. Sebenarnya kami nak tengok antara kami bertiga, siapa yg paling terer ngambik gambar.







Abahnye tak mandang, gi tempat budak kursus di Lata Belantan.

9 comments:

CikguZue said...

saya pilih yg ke3. sebab nampak terang and nampak bahagia gitu...mungkin yg memotonye, tgn tak menggigil...hehehe

pB said...

Salam

Lata Belantan tu kat maner ??

Jentayutiara said...

syioknya cuti.... "rmhku syurgaku"

CIKGU PANJI said...

Cikguzue, saya pun rasa yg tu jugak paling lawa.Saja suka-suka.

Pb, Lata Belantan tu di Jertih, Treng. Cantik jugak tem tu

CIKGU PANJI said...

Jentayutiara, cuti memang syok. Tapi ada jugak orang yg tak suka cuti.Sebab terpaksa buat kerja rumah yg tak pernah habis2.

HAPPYIRFA said...

salam cikgu panji..
salam kunjung balas dr saya.nanti ada masa nak khatamkan blog ni

Intan Rosnitta said...

Sessi posing anak-beranak!

cikgu panji said...

happyirfa,saya pun baru baca separuh blog irfa.

Intan, ini le kerja time cuti hari wesak lepas.

aNgRiAni said...

suka ketiga² gambo cikgu sebab...semuanya ceria...