Friday, May 23, 2008

Nikmat Cuti


Cuti Pertengahan Tahun
23 Mei - 8 Jun 2008
.
Pagi tadi aku sempat masak nasi goreng, telur mata kerbau dan goreng keropok.
Lepas tu bersantai-santai, berjoging berbloging2 keliling dunia semahu-mahunya.
Walaupun cutiku ini berbekalkan 12 bundle skrip jawapan pelajar yang perlu ditanda aka periksa, tapi untuk dua tiga hari ini aku ingin menikmati cuti ini dgn sebenar-benar cuti. Dahsyatnye....ada jugak cikgu macam ni ye? Jangan tiru macam saya.....
.

Tapi kan, pukul 4.30 pagi tadi saya dah bangun.
Bancuh susu dan suapkan ubat untuk Ain.

4 comments:

Jie said...

alaa...2-3 hari dari 2 minggu tu ape la sangat, kan


cuti je cikgu....

CIKGU PANJI said...

ini yg buat i sayangg ni...hehe

BaniHassim said...

Dah name Cikgu kan??? Gitula rutin nyer...
Cuti pun berbayar...
Tapi takpe, pahale nih Kak...
Ganjaran dariNya lagi besh...

CIKGU PANJI said...

banihassim,itu yg lebihnye jadi cikgu ni.