Monday, May 26, 2008

Masuk Maktab

Awal pagi tadi, aku masuk maktab Sultan Mizan. Bukan keseorangan tetapi bersama pakwe dan seorang anak saudara. Tujuannya tak lain tak bukan menemani anak saudara yang akan ditemuduga di sini. Pukul 7.15 pagi kami sudah terpacak di sini. Setelah calun temuduga dah masuk bilik/dewan, aku dan pakwe keluar merayap mencari makan. Dah kenyang makan ( tengok le saiz pic kat bawah.Breakfast ke lunch? ) kami merayap pulak ke pasar pagi/pasar tani berdekatan. Dah lenguh kaki, kami balik ke maktab. Lamanya menunggu.... Nasib baik boleh online. Sementara pakwe berdengkur dalam kereta, aku layan je blog strawberry ku ini. Pukul 11+ segalanya selesai dan kami meninggalkan maktab Sultan Mizan.

Tengok...byknye makan

Nampak tak sebakul strawberry ku

12 comments:

arsaili said...

salam..nokia ke tu?

CikguZue said...

mmm...sedapnyer...ada sotong tu...

CIKGU PANJI said...

arsaili, lama tak dtg umah saya ni.Busy ke?

cikguzue, tu le...breakfast mcm lunch.kalau gini, mcmana nak slim.hehe

echah_syed said...

nokia tu cute mcm asus laa..

combi dah survey arituh..tp lom ade duit laa :p

cikgu nak sponsor tak??

HAPPYIRFA said...

salam cikgu panji..
eh bestnya.nokia apa tu?

azlanlin said...

Akhirnya...Nokia juga peneman di kala keboringan yg tahap gaban! kan?

mama ranggie said...

sedapnye lauk tu...

lapor lah mama!

CIKGU PANJI said...

combi, nak mintak sponsor kena hantar surat rasmi dulu.Sertakan sekali kertas kerja ye...hehe

CIKGU PANJI said...

irfa,nokia communicator E90.ok jugak,byk fungsi

CIKGU PANJI said...

azlanlin, nasib baik boleh online.jadi tak le melangut je berjam-jam

CIKGU PANJI said...

mama, jom makan.tapi mama masak dulu...hehe

---> kelat said...

nampakkkkkk cekgu... hikhikhik... stobe'eee...